HOOFD SPONSOREN

De SVHS ondersteunt de jeugdopleiding Helmond Sport met 15.000 euro

14th Aug, 21

Beste supporters van Helmond Sport, bij deze wil de supportersvereniging jullie aandacht vragen voor een uniek moment in het bestaan van Helmond Sport.

Zoals bekend is, is de supportersvereniging al jarenlang actief voor Helmond Sport. Vele vrijwilligers, commissieleden en bestuursleden van de vereniging ondersteunen Helmond Sport daar waar het nodig is.

Dit doen zij door weer en wind en met liefde en passie voor hun prachtige club. Zelfs in tijden dat het minder gaat blijven zij achter hun club staan. Zo ook nu, in deze lastige tijd die bij iedereen wel bekend is.

De supportersvereniging weet als geen ander wanneer Helmond Sport extra hulp kan gebruiken. En dat is nu. Corona en discussies over een nieuw stadion zorgen er voor dat Helmond Sport alle hulp kan gebruiken. Om te laten zien dat de supportersvereniging ook in deze moeilijke tijd 100% achter Helmond Sport staat, hebben zij besloten om Helmond Sport te sponsoren voor een bedrag van €7.500,-

Maar dat is niet alles. De supportersvereniging weet hoe belangrijk de jeugdopleiding is voor Helmond Sport. De jeugd heeft overal de toekomst. En omdat de supportersvereniging de jeugd net zo belangrijk vindt, hebben zij besloten om ook de jeugdopleiding te sponsoren met een bedrag van € 7.500. Met deze sponsoring zal ook het logo van de supportersvereniging 2 seizoenen lang te zien zijn op de broeken van de jeugdopleiding. Door deze donatie, wordt de supportersvereniging mede hoofdsponsor van de jeugdopleiding van Helmond Sport! Zo ver bekend is, is er geen enkele supporters vereniging die mede hoofdsponsor is van een jeugdopleiding van hun eigen club! De SVHS zal hier uniek in zijn.

Door in totaal €15.000 beschikbaar te stellen, hoopt de supporters vereniging dat ook andere sponsoren opstaan en de schouders onder Helmond Sport zetten. Als de supportersvereniging het kan, dan kan U het ook!

"De Supportersvereniging Helmond Sport wil op deze manier een steentje bijdragen in deze moeilijke tijd. Iedereen moet nu iets extra's doen voor Helmond Sport, en zo laten we zien dat we vertrouwen hebben in de toekomst en in de jeugd van Helmond Sport. Daarom hebben we bewust de Academy gesponsord."

Geen reacties

Welkom bij SV Helmond Sport